سرهنگ صفر عبدالوند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران انتظامی پاسگاه معمولان در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و مقابله با فعالیت های مجرمانه نا امن کنندگان اقتصاد کشور، از یک منزل مسکونی در شهرستان پلدختر تعداد 357 هزار و 460 نخ سیگار خارجی معادل 17 هزار و 873 پاکت انواع مختلف سیگار را کشف کردند.
وی ارزش ریالی کالای مکشوفه را 714 میلیون 920 هزار ریال عنوان کرد و گفت: ماموران انتظامی در این منزل مسکونی 2 هزار و 450 عدد ترقه شامل یکهزار و 800 عدد ترقه کپسولی و 650 ترقه آبشاری کشف کردند.
فرمانده انتظامی پلدختر افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و پرونده ای در این خصوص تشکیل شد که برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
سرهنگ عبدالوند با تاکید بر استمرار اجرای طرح های مختلف انتظامی و تداوم و تشدید این گونه برنامه ها و اقدامات کنترلی و نظارتی، پلیس از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/3022
خبرنگار: فاطمه مهرابی** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.