به گزارش شامگاه سه شنبه ایرنا از انتظامی گلستان، سرهنگ مجتبی مروتی اظهارداشت: کارشناسان ارزش ریالی این مقدار کالای قاچاق را دو میلیارد و 970 میلیون ریال برآورد کردند.
رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گلستان افزود که در همین راستا دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

** کشف بیش از 108 میلیارد ریال کالای قاچاق در گلستان
فرمانده انتظامی استان نیز از کشف بیش از 108 میلیارد ریال کالای قاچاق طی 6 ماه گذشته خبر داد و گفت: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اولویت های مهم پلیس است.
سردار علی اکبر جاویدان به برخورد قاطع پلیس گلستان با عناصر تهیه و توزیع قاچاق کالا اشاره کرد و افزود: در این مدت سه باند بزرگ تهیه و توزیع قاچاق کالا در گلستان منهدم شد.
به گفته وی؛ همچنین 11 پرونده بالای یک میلیارد ریال قاچاق کالا در استان تشکیل و متهمان پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.
سردار جاویدان کالاهای گمرکی، دخانی، آرایشی و بهداشتی، شیلات و لوازم صوتی و تصویری را بیشترین کالای قاچاق در استان عنوان کرد و گفت: ارزش کل کالای کشف شده طی 6 ماهه گذشته 108 میلیارد و 946 میلیون ریال بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 11 درصد افزایش داشته است.
فرمانده انتظامی گلستان از مردم نیز خواست که هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص اماکن تهیه و توزیع قاچاق کالا را از طریق تلفن مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش کنند.
1648
تنظیم وانتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.