به گزارش ایرنا، داریوش باقر جوان روز سه شنبه در تشریح عملکرد یک ماهه این اداره کل در خصوص تردد وسایل نقلیه در جاده های استان افزود: 31 و پنج دهم درصد از تمام این ترددها مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده که مسیر بندرعباس- بندر شهید رجایی با 273 هزار و 995 وسیله نقلیه بیشترین حجم تردد داشته است.
وی بیان داشت: متوسط نرخ جریان ترافیک در سطح جاده‌های هرمزگان معادل 210 وسیله نقلیه در ساعت بوده است که بیشترین نرخ مربوط به بندرعباس – بندر شهید رجایی با 997 وسیله نقلیه در ساعت و کمترین نرخ مربوط به محور لامرد – سه راهی چهوو با 25 وسیلیه نقلیه در ساعت است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان اظهار کرد: سرعت متوسط تردد در شبکه راه‌های دارای تردد شمار استان در مدت یاد شده 71 کیـلومتـر در سـاعت است که بیشترین ســـرعت متوسط در این مدت با 98/11 کیلومتر در ساعت مربوط به محور سه‌راهی چارک – بندرلنگه بوده است.
باقر جوان گفت: 10 درصد وسایل نقلیه فاصله طولی مجاز بین 2 خودرو و هشت درصد وسایل نقلیه سرعت مجاز را در جاده‌های استان رعایت نکرده‌ اند که بیشترین تخلف طولی غیر مجاز مربوط به محور بندر شهید رجائی- بندرعباس با 178 هزار و 763 وسیله نقلیه و بیشترین تخلفن سرعت غیرمجاز مربوط به محور دشت امام – فین با 42 هزار و 505 وسیله نقلیه به ثبت رسیده است.
وی با تاکید بر اینکه در تمام محورهای استان هرمزگان دوربین ‌های تردد شمار و کنترل سرعت در طول شبانه‌ روز بر تردد و فعالیت رانندگان نظارت می‌کنند، بیان داشت: اطلاعات متخلفان سرعت غیرمجاز به‌ صورت آنلاین و مستقیم برای اعمال قانون به پلیس راهور ارسال می شود.
تا پایان تیرماه ، 10 دستگاه دوربین کنترل نظارت تصویری ، 40 دستگاه دوربین کنترل سرعت و 66 دستگاه تردد شمار بر خط در جاده‌های استان هرمزگان نصب است.
7195/ 6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده ** انتشار : خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.