به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان روز شنبه در جمع فرماندهان و کارکنان منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس اظهار داشت: امروز با شکل های تازه از تهدیدها روبرو هستیم و مقام معظم رهبری و ملت ایران به توان نیروهای مسلح اطمینان دارند.
وی ادامه داد: احتمال انجام حرکت هایی مبهم از سوی هیات حاکمه ناپخته آمریکا هم وجود دارد که ارتش برای مقابله با آن نیز آماده است.
جانشین فرمانده کل ارتش گفت: ارتش باید بستر ساز ایجاد ارتش امام زمان (عج) باشد و به همین دلیل فرمانده کل قوا مطالبه گر ارتش متدین هستند و این یکی از سرفصل های کاری ما در ارتش نظام اسلامی است.
وی ادامه داد: منتظر واقعی ظهور نباید دست بر روی دست گذارد بلکه باید تمام توان خود را برای آمدن امام زمان (عج) بکار گیرد.
وی اضافه کرد: مدیر و فرمانده در ارتش متدین و تدین محور دارای اخلاقی است که زیر مجموعه به واسطه آن مشتاق دیدارش هستند و از وی فرار نمی کنند.
جانشین فرمانده کل ارتش اضافه کرد: ویژگی دوم فرمانده در این ارتش مهربانی و دلسوزی است که به زیر مجموعه و حتی نفر بی انضباط دارد.
امیر سرتیپ پور دستان اظهار داشت: حتی اگر فرمانده تنبیه می کند باید برای اصلاح ، تربیت و از سر دلسوزی باشد.
جانشنین فرمانده کل ارتش اظهار داشت: اگر می خواهیم زیر مجموعه رشد کرده و به تعالی برسد باید به آن شخصیت بدهیم، اگر سرباز کار ضعیفی انجام می دهد تشویق شود تا روحیه بگیرد.
پوردستان خاطر نشان کرد: فرمانده باید برای هر کاری ارزش گذاری کند، قرآن هم برای تعالی جامعه انسانی نازل می شود.
جانشنین فرمانده کارتش با اشاره به این که فرمانده در ارتش تدین محور باید خود الگوی زیر مجموعه اش باشد ابراز داشت: استفاده از کلمات ناشایست را امروز کمتر و به ندرت شاهدیم ، تلاش شود برخی کلمات زشت و رکیک و توهین هایی که در رده سربازی دیده می شود در سطح یگان ها و مراکز آموزش سربازی وجود نداشته باشد، کلمات ناشایست تخریب می کند و آسیب می زند.
وی افزود: فرماندهان به سربازان برسید، آنان خواسته های زیادی ندارند، با آنان صحبت کنید تا احساس تنهایی و نبودن گوش شنوا نکنند.
3219/7408
خبرنگار: عزت الله معمارباشی * انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.