حمید رضایی پور شامگاه جمعه پس از پایان دیدار تیم های شهرداری بندرعباس و پیام اردکان یزد در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تیم اردکان در مقایسه با فصل قبل تحولات بسیار خوبی داشته و با انگیزه بسیار بالایی در مقابل تیم ما حاضر شد.
وی بیان داشت: تیم اردکان با توجه به جایگاهش در جدول چیزی برای از دست دادن نداشت و همه سعی خود را برای پیروزی در این دیدار به کار برد، اما بازیکنان ما بهتر ظاهر شدند و پیروزی از آن ما شد.
رضایی پور در خصوص اعتراض تیم اردکان یزد نسبت به داوری این دیدار گفت: این اعتراض در یک صحنه بود که اعضای تیم حریف معتقد به پنالتی بودند اما به نظر من پنالتی نبود و در مجموع داوری خوب و قابل قبول بود.
سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس نسبت به وضعیت این تیم و برنامه ها و آینده آن بیان داشت: به طور یقین ما در لیگ ماندگار هستیم و اما برنامه ریزی برای آینده تیم بستگی به نظر مسئولان باشگاه شهرداری دارد و تابع نظر مسئولان باشگاه هستیم.
وی با اشاره به استعدادهای بالای فوتبال ساحلی در هرمزگان، تصریح کرد: در صورت حمایت های لازم و کشف و پرورش استعدادهای این رشته، به طور یقین هرمزگان در آینده ای نه چندان دور می تواند قطب فوتبال ساحلی کشور باشد.
دیدار دو تیم شهردای بندرعباس و پیام اردکان یزد شامگاه جمعه 31 شهریورماه از چارچوب رقابت های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور به میزبانی بندرعباس برگزار شد که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود تیم میزبان پایان یافت.
مسابقات امسال لیگ برتر فوتبال ساحلی با حضور 11 تیم شامل ، پارس جنوبی بوشهر ، مقاومت گلسا پوش یزد ، شاهین خزر رودسر ، شهریار ساری ، پیام کویر ، شهرداری تبریز ، شهید جهان نژادیان ایادان ، ملوان بندرگز ، ایفا سرام اردکان و شهرداری بندرعباس و یاران نجف آباد آغاز شد که یاران نجف آباد از ادامه حضور در لیگ کنار رفت و هم اینک این رقابت ها با حضور 10 تیم پیگیری می شود.
7198/ 7408
خبرنگار: فاطمه حسینی * انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.