به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار عزیزالله ملکی روز شنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی شهادت استوار دوم معصومی در اسفند ماه سال گذشته، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت که سرانجام با تلاش های صورت گرفته دو مظنون این حادثه شناسایی و دستگیر شدند.
وی بیان داشت: با انجام تحقیقات و استفاده از شگردهای پلیسی، دخالت یکی از متهمان در تیراندازی که منجر به شهادت استوار دوم عباس معصومی شده بود، محرز گشت که وی پس از مواجه با دلایل و شواهد موجود به تیراندازی به اکیپ گشت خودرویی پلیس راه جاسک و شهادت شهید معصومی با همدستی سه نفر دیگر اعتراف کرد.
سردار ملکی تصریح کرد: متهم در اعتراف های خود بیان داشته که به قصد انتقام جویی از ماموران گشت پلیس راه در روز حادثه به همراه سه نفر دیگر با دو موتورسیکلت به محل و محدوده گشت پلیس راه عزیمت و با دو قبضه اسلحه کلاش با سر و صورت پوشیده، تعدادی تیر به سمت خودرو گشت ماموران شلیک کرده و پس از شهادت یکی از ماموران گشت اقدام به فرار از محل کرده اند.
فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان با تاکید بر قاطعیت پلیس در برخورد با اشرار و هنجارشکنان، گفت: متهمان پس از بازجویی و تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
شهید استوار دوم عباس معصومی گرجی از شهدای نیروی انتظامی هرمزگان در روز پنجشنبه پنجم اسفندماه سال گذشته در تیراندازی از سوی راکب یک دستگاه موتورسیکلت در مسیر پلیس راه میناب - جاسک شهید شد.
استوار دوم شهید عباس معصومی گرجی افسر پلیس راه استان هرمزگان متولد 72 از سال 92 به استخدام نیروی انتظامی درآمد و از سال 94 به استان هرمزگان منتقل شد.
راکب یک دستگاه موتور سیکلت در 20 کیلومتری شهرستان جاسک به سوی ماموران پلیس راه میناب - جاسک که مشغول کنترل سرعت خودروهای عبوری بودند، تیراندازی کرد.
با این تیراندازی استوار دوم عباس معصومی راننده خودروی پلیس ‌راه میناب - جاسک به شدت زخمی ‌شد و بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.
شهرستان جاسک در 330 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7198/ 7408
خبرنگار: فاطمه حسینی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.