به گزارش دریافتی ایرنا از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، علی کوزه گر یکشنبه افزود: ربات اجابت با بانک حدیثی شامل هشت هزار و 500 حدیث و دسته بندی موضوعی مناسب این امکان را برای جویندگان معارف اهل بیت(ع) فراهم کرده که در هر موضوعی نظر خاندان عصمت و طهارت را کسب کنند.
وی بیان داشت: روش بکارگیری این ربات به این صورت است که کاربر با رفتن به آدرس تلگرامی ربات @ejabat_bot و زدن گزینه شروع، پس از فعال کردن ربات، کلمه های مورد نظر خود را وارد کرده و یک حدیث در جواب دریافت می کند.
این مسئول اظهارکرد: مزیت ربات تلگرام نسبت به گروه ها و کانال ها این است که در زمان نیاز مخاطب و متناسب با نیاز وی اطلاعات را دسته بندی و در اختیار آن قرار می دهند.
کوزه گر خاطرنشان کرد: مجتمع های فرهنگی دیجیتال استانی وابسته به شبکه ملی فرهنگ و زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می کنند و در همه زمینه های دیجیتال از جمله تولید نرم افزار، انیمیشن، بازی سازی و همچنین ارائه آموزش های متنوع فعال هستند.
وی ادامه داد: این مجتمع فرهنگی در اجرای طرح نخبه پروری و شناسایی استعداد ها به دانش آموزان و دانشجویان دارای معدل بالا بین 500 تا یک میلیون ریال کمک هزینه آموزشی پرداخت می کند.
مجتمع فرهنگی دیجیتال خلیج فارس در رشته های انیمیشن، بازی سازی و برنامه نویسی موبایل تمام کسانی را که در دوره های آموزشی مجتمع شرکت کنند، استخدام کرده و در سایر رشته ها نیز تمرکز آموزش را بر اشتغال گذاشته است.
افراد می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌ 07633347604 تماس بگیرند.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.