به گزارش پنجشنبه خبرنگار ایرنا، عرشیا باقری تکواندوکار هرمزگانی عضو تیم ملی ایران در روز پایانی مسابقات تکواندو نونهالان قهرمانی آسیا در وزن دهم (مثبت 65 کیلوگرم) در مرحله نیمه نهایی 23 بر 21 نتیجه را به حریف اردنی واگذار کرد و از راهیابی به دیدار فینال بازماند.
بدین ترتیب باقری که در دور نخست با نتیجه قاطع 34 بر 14 کای، چون وو از چین تایپه را شکست داده بود به کسب جایگاه سوم مشترک و مدال برنز آسیا بسنده کرد.
دومین دوره رقابت های تکواندوی نونهالان قاره کهن که از روز سه شنبه به میزبانی ویتنام آغاز شده بود، عصر چهارشنبه 17 خردادماه با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید.
در این مسابقات، 190 ورزشکار از 16 کشور (ایران، مالزی، قزاقستان، فلسطین، کره جنوبی، فیلیپین، مغولستان، اردن، تایوان، ازبکستان، اندونزی، هنگ کنگ، هند، عربستان، ویتنام و پاکستان) حضور داشتند.
در نهایت، دختران تکواندوی ایران با کسب 6 مدال طلا، 3 نقره، یک برنز و 93 امتیاز مقتدرانه بر روی سکوی قهرمانی آسیا ایستاده و از عنوان قهرمانی خود دفاع کردند.
قزاقستان با یک مدال طلا، یک نقره، 5 برنز و 41 امتیاز نایب قهرمان شد و چین تایپه نیز با 2 مدال طلا، یک نقره و 40 امتیاز سوم شد. کره‌جنوبی و ویتنام نیز در جایگاه چهارم و پنجم قرار گرفتند.
در بخش پسران، هوگوپوشان نونهال ایران با کسب 6 مدال طلا، یک نقره، 2 برنز و 85 امتیاز توانست برای دومین دوره متوالی عنوان نخست آسیا را به خود اختصاص دهند.
اردن با یک مدال طلا، 3 نقره، 2 برنز و 42 امتیاز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و قزاقستان با 2 نقره، 3 برنز و 31 امتیاز بر سکوی سوم ایستاد. کره‌جنوبی و چین تایپه به ترتیب چهارم و پنجم شدند.
پیش از این نیز تیم پومسه (اجرای فرم) نونهالان ایران به عنوان سومی مسابقات آسیایی رسیده بود.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.