حجت الاسلام محمد بنی خزاعی شنبه درکفت وگوبا خبرنگار ایرنا افزود : امام راحل نمونه انسان کامل و شخصیتی جامع است که یکی از اصیل ترین انقلاب های تاریخ را به پیروزی رساند و نظامی بی بدیل را پایه ریزی و رهبری نمود و با تکیه برعنصر آگاهی، استقامت و شجاعت کنگره‏های کفر و شرک و نفاق را در هم شکست.
وی ،ارتقاء سطح معرفت و بصیرت مردم نسبت به اندیشه ها و شخصیت عظیم حضرت امام خمینی (ره) و آگاهی به تحولات شگفتی که وی در کشور و عرصه جهانی پدید آورد ضروری دانست.
بنی خزاعی تصریح کرد: نظم وانضباط امام را می توان در دو بعد فکری وعملی مشاهده کرد ، ایشان از نظم فکری بالایی برخوردار بود و در طول زندگی پر بار خویش، هیچ گاه دچار حتی کم ترین تزلزل فکری و عقیدتی نشد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی میناب اظهار داشت: امام ضمن دستیابی به اصول متین و قطعی دین مبین اسلام در ابعاد گوناگون، همواره بر پیاده کردن آنها پافشاری می کردند وهرگز در راه خویش که صراط مستقیم بود گرفتار شک و تردید نمی شدند،دقت در برنامه ها و سخنان امام، از آغاز تا پایان، این مسأله را مسلم می سازد که ایشان ازخط مشی مشخصی پیروی کرده است .
مراسم ارتحال امام (ره ) در مسجد امام (ره ) شهر میناب ، در 70 مسجد محور ، تمامی مساجد وحسینه های شهرستان وبخش ها ، مراسم محفل انس با قران در 27 مسجد شهر وبخش ها و دسته روی هیات مذهبی محوری در روز رحلت حضرت امام ( ره ) دراین روز پیش بینی شده است.
شهرستان میناب با 300هزار نفر جمعیت دارای253 هیات مذهبی است
خبرنگار : علی نجفی **انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.