عبدالحمید حمزه پور پنجشنبه در گفت وگوبا ایرنا افزود: در این مدت دریافت و پرداخت به ‌موقع اعتبارات صندوق توسعه ملی و اختصاص این اعتبارات برای نخستین بار نقش موثر و بسزایی در تکمیل پروژه های نیمه تمام این شرکت داشته است.
وی ادامه داد:توجه ویژه دولت تدبیر و امید به ابرسانی روستایی سبب اختصاص بودجه بسیار خوب در این حوزه شد که خوشبختانه شاهد این بودیم که طی این 4 سال اخیر دریافت و پرداخت به‌موقع اعتبارات صندوق توسعه ملی و اختصاص این اعتبارات برای نخستین بار نقش موثر و بسزایی در تکمیل پروژه های نیمه تمام این شرکت داشته است
وی تصریح کرد: احداث ١٨ سایت آبشیرین کن با ظرفیت تولید سالیانه بیش از ١١ میلیون مترمکعب با مشارکت سرمایه گذاری بخش خصوصی و با سرمایه ای افزون بر ٢٥٠ میلیارد تومان از بهترین عملکردهای این شرکت در چند سال اخیر بود است.
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب روستایی هرمزگان یاد آورشد: با اقدام های انجام شده و اجرای پروژه های آبرسانی تعداد روستاهای آبرسانی با تانکر از ٤٠٠ روستا به کمتر از ١٠٠روستا رسیده است.
حمزه پور خاطر نشان ساخت: علاوه بر راه اندازی و بهره برداری از ١٨ سایت آبشیرین کن با ظرفیت تولید بیش از ١١ میلیون متر مکعب در سال تعداد ١٠سایت با ظرفیت ٥ میلیون مترمکعب در دست اجراء است.
وی اضافه کرد: یکی از بهترین اتفاقات در حوزه ابرسانی روستایی ارتقا شاخص آب رسانی در جزیره قشم در 4 سال اخیر از صفر به 80 درصد بوده است.
وی در پایان سخنان خود گفت: امیدواریم با نگاه و توجه ویژه ای که در برنامه ششم توسعه به ابرسانی روستایی شده بتوانیم استان هرمزگان را در بخش روستایی به منطقه پایدار تبدیل کنیم.
6048
انتشاردهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.