به گزارش ایرنا آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بندرعباس اظهار کرد: انتخابی که از روی شناخت نباشد بیشتر شبیه به کاغذ انداختن در یک صندوق شباهت دارد.
نماینده ولی فقیه درهرمزگان با تشریح اهمیت انتخابات و شرکت پرشمار مردم افزود: هر برگ رای شما در سرنوشت آینده کشور اثرگذاراست.
وی در ادامه به در پیش بودن نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) و دشمنی های وهابیت و بهائیت با مساله مهدویت خطاب به نمازگزاران اضافه کرد: دشمن منتظراست که شما عشق تان را به امام زمان چگونه ابراز می دارید.
امام جمعه بندرعباس از منتظران ظهور حضرت مهدی (عج) به ویژه بازاریان و کسبه خواست با چراغانی و نصب پرچم بر سردر مغازه ها و توزیع شربت و شیرینی در حسینیه ها ، مساجت و معابربار دیگر ارادت و عشق خود را به امام دوازدهم خود نشان دهند.
آیت الله نعیم آبادی با بیان اینکه عشق فقط نباید قلبی باشد بلکه باید درعمل نیز آنرا نشان داد، از شهرداران خواست برای آبروی شهر هم که شده نسبت به چراغانی خیابانها و برافراشتن پرچم های متبرک به نام ائمه اطهاربه خصوص امام زمان(عج) اقدام کنند.
خطیب جمعه بندرعباس با اشاره به نامگذاری سالروز تولد حضرت علی اکبر(ع) به نام روز جوان از جوانان خواست با مطالعه زندگی شبیه ترین فرد از لحاظ سیرت و صورت به پیامبر اکرم(ص) وی را الگوی خود قرار دهند.
وی در ادامه با اشاره به هفته هلال احمر از آموزش عمومی مردم در زمینه اقدام های لازم در زمان حوادث غیر مترقبه بعنوان یکی از فعالیت های ارزنده این نهاد نام برد.
6149/6048 خبرنگار:رضا گیلانی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.