سیده فاطمه ذوالقدر جمعه در گفت ‌وگو با ایرنا ، با اشاره به سفر سه روزه اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به هرمزگان برای بررسی مسائل و مشکلات حوزه‌های فرهنگی، ورزشی و زنان گفت: با توجه به محرومیت منطقه و نیازهایی که در شرق و غرب این استان وجود دارد این سفربرنامه ریزی شد.
وی ادامه داد: ابتدا اعضای کمیسیون فرهنگی که در جریان این سفر در هرمزگان حضور دارند در جلسه شورای مدیران شرکت کرده و از نقطه نظرات و آخرین آمار و وضعیت مسائل فرهنگی اطلاع یافتند.
ذالقدر خاطر نشان کرد : بازدید از مراکز فرهنگی و هنری و ورزشی از دیگر برنامه‌های سفر اعضای کمیسیون فرهنگی به هرمزگان است بازدید خواهیم داشت و پیشرفت‌هایی که در سواحل مکران حاصل شده است .
نماینده مردم تهران در مجلس در ادامه تصریح کرد: با توجه به بازدیدی که اعضای کمیسیون خواهند داشت در زمان بررسی بودجه و اعتبارات بطورقطع آشنایی های لازم را کسب کرده و به خوبی می‌توانند اعمال نظر کنند.
دراین این سفر حجت‌الاسلام و المسلمین پژمان‌فر رئیس کمیسیون فرهنگی، جعفر پور نائب رئیس و پروانه سلحشوری، طیبه سیاوشی، حجت‌الاسلام و المسلمین مازنی، حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ، محمد اسماعیل سعیدی و مسعودی و ذوالقدر از اعضای کمیسیون فرهنگی برای بررسی مسائل فرهنگی و ورزشی هرمزگان به این استان سفر کردند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب گزارشی از عملکرد دولت تدبیر و امید در حوزه فرهنگی و ورزشی در شهرستان ارائه کرد.
شهرستان میناب با 300 هزارنفر در 90 کیلومتری شرق بندر عباس قرار دارد .
7194 /6048
خبرنگار : علی نجفی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.