شیخ محمد عقیل شیهک زهی جمعه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت:کشتن افراد بی‌گناهی که برای خدمت به کشور گماشته می‌شوند محکوم و این عمل خلاف شرع و دین است.
وی خاطرنشان کرد: ما به عنوان علمای اهل سنت با هر چیزی که عامل ناامنی و یا تهدید برای امنیت است وهرآن چیزی که خلاف موازین شرعی و قانونی است مخالفیم و کشتن افراد بی‌دفاع و بی‌گناه از نظر شرعی محکوم و حرام است.
امام جمعه اهل سنت جاسک اظهار داشت: سربازی که برای خدمت آمده و مرتکب هیچ جرم و گناهی نشده ،‌ کشتن او مطابق هیچ دستور اسلامی و شرعی جایز نیست و به طور قطع خلاف شرع و دین است.
شیهکی با محکوم کردن عمل زشت گروهک موسوم به جیش الشیطان، تصریح کرد: عده‌ای که برای منافع شخصی خودشان یا دشمن کشور و مرزها را ناامن می‌‌کنند از نظر ما مردود و محکومند و اساسا با جنگ فرقه‌ای، مذهبی و حزبی مخالفیم چرا که همه ایرانی هستند و ایران را دوست دارند.
شهرستان جاسک با 51 هزار نفر جمعیت همرز با چابهارسیستان وبلوچستان است.
به گزارش ایرنا، تروریست های وابسته به گروهک تروریستی چهارشنبه شب در اقدامی کور با تیراندازی از داخل خاک پاکستان 9 نفر از مرزبانان جمهوری اسلامی ایران شامل سه نفر درجه دار و 6 سرباز وظیفه را در منطقه مرزی میرجاوه به شهادت رسانده و به داخل خاک پاکستان متواری شدند.
میرجاوه در 75 کیلومتری شرق زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان قرار دارد.
7199/6048
خبرنگار: حسن آتش زبان** انتشار دهنده:خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.