به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار عزیزالله ملکی یکشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف بین یک دستگاه پژو و خودرو سمند در سه راه گمرک بندرعباس ، ماموران کلانتری 11 ، بلافاصله در محل حاضر و خودروها را جهت بررسی به یگان انتقال دادند.
وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه راننده خودرو پژو اظهار داشت که یک عدد کیف دستی حاوی رمز و کارت عابربانک و تعدادی مدارک موجود در خودرو به سرقت رفته است.
سردار ملکی گفت: با بررسی های بیشتر راننده خودرو اعلام کرد حین تصادف دو زن هم سرنشین خودرو بودند که احتمال سرقت توسط آنان داده شد.
وی تصریح کرد: مالباخته حدود ساعت 10 شب متوجه برداشت مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون ریال از کارت بانکیش می شود که با هماهنگی و همکاری مسئول بانک مربوطه ، حساب وی مسدود و با بررسی های دقیق تر مشخص شد که این برداشت وجه در قبال خرید سکه و طلا در یک طلا فروشی صورت گرفته است.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: بلافاصله واحد صنفی مورد نظر شناسایی و با بهره گیری از دوربین های مداربسته موجود در طلافروشی چهره سه زن سارق شناسایی وبا بهره گیری از شیوه های پلیسی یکی از آنها در اقدام ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.
سردار ملکی گفت: متهم در بازجویی اولیه به سرقت کیف دستی و خرید 79 عدد سکه تمام بهار آزادی ، 83 عدد ربع سکه، 32 عدد نیم سکه و دو عدد سرویس طلا از طریق کارت مسروقه اعتراف کرد.
این مقام مسئول اظهار کرد: با راهنمایی و همکاری متهم دستگیر شده دو همدست وی نیز شناسایی و دستگیر و تمامی طلاهای مسروقه از سارقان کشف و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.