به گزارش خبرنگار ایرنا، دبیر اجرایی این جشنواره در حاشیه برگزاری آن به خبرنگاران اظهار داشت: این جشنواره با حضور 69 اثر و مشارکت 150 هنرمند از 28 استان به مدت سه روز برگزار می شود.
رضا کمالی تصریح کرد: این جشنواره با موضوع نقش هنر در کاهش آسیب های اجتماعی و در چهار بخش تئاتر ، فیلم کوتاه، عکس و موسیقی در حال برگزاری است.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: آثار تئاتر این جشنواره صبح و بعدازظهر در تماشاخانه آفتاب، دانشگاه آزاد اسلامی ، سه مرکز بهزیستی ،پارک غدیر و زندان بندرعباس ، فیلم های کوتاه در دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس و آثار موسیقی نیز در تالار شهید آوینی بندرعباس اجرا می شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس نیز در مراسم گشایش این جشنواره گفت: هدف از اجرای نخستین همایش ملی موج برنامه ریزی برای تحقق دو هدف شامل نقش هنرمندان در مواجهه با آسیب‌های اجتماعی و نقش متولیان و مسئولان در مواجهه با کاهش آسیب‌های اجتماعی است.
مهدی باقری تصریح کرد: ماهیت این جشنواره اثرگذاری بر قشر هنرمندان برای تشویق آنها به تولید آثار هنری با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی از جمله طلاق، اعتیاد، حاشیه نشینی، آسیب های نوپدید و ... می باشد.
جشنواره ملی موج از 26 تا 28 فروردین امسال به میزبانی بندرعباس در حال برگزاری است.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.