به گزارش ایرنا انوشیروان پیشدار پنجشنبه شب در مراسم تجدید میثاق با شهدا در بهشت زینب (س) شهرستان بندرلنگه و درجوار مرقد ملکوتی شهید ابراهیم بشکردی زاده اظهار داشت: آنان با دلاور مردی ، شجاعت و عزت در مقابل دشمنان ایستادند.
وی ادامه داد: زندگی شهید ابراهیم بشکردی زاده سرشار از پایمردی بوده و وی در راه خدمت به مردم از هیچ کوششی فروگذار نمی کرد.
وی اضافه کرد: امید می رود بتوان با نشر زندگینامه و آثار شهدا راه آنان را ادامه داده و این الگوهای جاوید را به نسل های امروز و آینده بیش از پیش معرفی کرد.
فرزند شهید بشکردی زاده با اظهار امیدواری از ادامه دار بودن تالیف و تدوین زندگینامه تمامی شهدا خواستار توجه بیش از پیش تمامی مسئولان به این مساله مهم شد.
حجت الاسلام حسن فقیهی فر (بشکردی زاده) با تقدیر از دست اندرکاران و مولف کتاب زندگینامه شهید بشکردی زاده افزود: پدرم همیشه در ارتباط با خانواده و بستگان امر به معروف و نهی از منکر می کرد و در این راه با کسی تعارف نداشت.
وی ارادت خاص به اهل بیت (ع) را از دیگر شاخصه های شهید بیان کرد و یادآور شد: شهید بزرگوار همواره در مجالس اهل بیت شرکت کرده و توصیه می کرد هیچ گاه از اهل بیت عصمت و طهارت و ولایت فقیه فاصله نگیریم.
استان هرمزگان بیش از یک هزار و 260 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
3219/6048
خبرنگار: عزت الله معمارباشی **انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.