به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عزیزاله ملکی اظهارداشت: در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز، مأموران انتظامی شهرستان بندرلنگه روز گذشته حین کنترل محورهای مواصلاتی به دو دستگاه کامیون مشکوک شده و با تمهیدات لازم خودروها را متوقف کردند.

وی بیان داشت: ماموران در بازرسی از کامیون‌ها،  5 میلیون و 230 هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش هفت میلیارد و 500 میلیون ریال کشف و 4 متهم را در این زمینه  دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی شهرستان حاجی‌آباد نیز در عملیاتی دیگر، از محل دپو کالای قاچاق در سطح شهرستان مطلع و در بازرسی از محل 9دستگاه کولر پنجره ای، 6دستگاه اسپیلت، 14 دستگاه یخچال، 12 دستگاه  تلویزیون، 4 دستگاه ماشین لباسشویی، یک دستگاه ماشین ظرفشویی، 14 دستگاه جاروبرقی، 2دستگاه توستر و دو دستگاه مایکروفر قاچاق به ارزش 3 میلیارد و 100 میلیون ریال کشف و یک متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

سردار ملکی با اشاره به عملیات دیگری توسط ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس، بیان‌داشت: ماموران انتظامی پاسگاه سیاهو حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به دو دستگاه کامیون آمیکو مشکوک و در بازرسی از آنها 48 تن سنگ کرومیت قاچاق به ارزش 520 میلیون ریال کشف و دو متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 614131
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.