به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین عامری سیاهویی داوطلب 45 ساله ای بود که با حضور در ستاد انتخابات کشور در انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کرد..
وی به خبرنگار ایرنا گفت: از بندرعباس آمده و دارای تحصیلات حوزوی است و هدفش از نام نویسی در انتخابات شکستن بن بست های پیش روی کشور است.
ثبت نام از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری از امروز(سه شنبه) 11/1/1396 آغاز و تا روز شنبه مورخ 26/1/1396 به مدت پنج روز از ساعت 8 الی 18 در محل وزارت کشور انجام می پذیرد.
براساس اصل 115 قانون اساسی و ماده 35 قانون انتخابات ریاست جمهوری رجال مذهبی و سیاسی واجد شرایطی که دارای شرایط 1- ایرانی الاصل بودن 2- داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران 3- مدبر و مدیر بودن 4- داشتن حسن سابقه و امانت و تقوی 5- مؤمن و معتقد به مبانی جمهوری اسلامی ایران و مذهب رسمی کشور می‌ باشند، شخصا یا از طریق معرفی نماینده تام‌الاختیار می‌توانند جهت اعلام داوطلبی و تکمیل فرم پرسشنامه با همراه داشتن اصل شناسنامه و چهار برگ تصویر کلیه صفحات آن و 12 قطعه عکس 4*6 جدید که در سال جاری گرفته باشند، به ستاد انتخابات کشور واقع در میدان فاطمی، ابتدای خیابان شهید گمنام، تالار بزرگ کشور مراجعه کنند.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.