به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز، خیرالله ترخانی با اشاره به اینکه تاکنون بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته روند انتخابت به شکل مطلوبی طی شده افزود: برنامه ریزی در خصوص برگزاری انتخابات پیش رو با توجه به آسیب شناسی دوره های قبل صورت گرفته است.

وی با تاکید به ضرورت دقت نظر مردم برای انتخابی اصلح برای عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا، ادامه داد: علاوه بر احراز صلاحیت داوطلبان مردم نیز مسئولیت بزرگ و تاثیرگذاری دارند چراکه باید افرادی امانت دار، متعهد، متقی، متخصص در حیطه کاری خود با سابقه مدیریت اجرایی را برگزینند.

ترخانی گفت: انتخابات شورای شهر نیز از اهمیت بالایی برخوردار بوده چراکه آبادانی، رشد و توسعه شهر و روستا منوط به نتیجه این انتخاب است.

وی به انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرده و افزود: در این انتخابات نیز علاوه بر شاخص های عمومی و احصا شده توسط شورای نگهبان، توجه به سبقه کاندیداها نیز مد نظر است چراکه فردی مدیر و مدبر که در ابعاد اجرایی و مدیریتی کلان کشور توانمندی خود را اثبات کرده، انتخاب شود.

دبیر ستاد انتخابات استان البرز با بیان اینکه مراجع چهارگانه نتایج بررسی های خود را به هیات اجرایی اعلام کرده اند اضافه کرد: هیات های اجرایی به ریاست فرمانداران و بخشداران تشکیل شده و تا 23 فروردین فرصت دارند نسبت به تاید یا رد صلاحیت کاندیداها رای بدهند.

وی گفت: اول اردیبهشت نظر هیات نظارت به فرمانداران و بخشداران ابلاغ و 2 اردیبهشت نیز به داوطلبان عضویت در پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا اعلام می شود، بنابراین داوطلبان رد شده از 3 تا 6 اردیبهشت فرصت اعتراض به رای صادر شده را دارند.

ترخانی افزود: نام نویسی انتخابات ریاست جمهوری در وزارت کشور از 22 فروردین آغاز شد، همچنین با تشکیل هیات اجرایی به دستور مقام عالی وزارت کشور ستاد انتخابات ریاست جمهوری شروع به کار کرد.

وی خاطرنشان کرد: تبلیغات زود هنگام توسط کاندیداها رصد شده و با متخلفان برخورد می شو۸د، همچنین تمرد از قوانین در رد یا تایید صلاحیت موثر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 612834
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.