به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار عزیزالله ملکی شنبه به خبرنگاران اظهار داشت: ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی 12 محل انبار کالای قاچاق را در این روستا شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی اقدام به بازرسی از آنجا کردند.
وی افزود: در بازرسی از این انبارها ، سه میلیون و 127 هزار نخ سیگار، هشت هزار و 304 قلم انواع لوازم آرایشی، دو تن و 100 کیلو گرم انواع میوه،شش دستگاه موتور قایق و چهار دستگاه پمپ مکنده کشف کردند.
سردار ملکی خاطرنشان کرد: اسفندماه پارسال نیز انواع کالای قاچاق با ارزش 288میلیارد و 674 میلیون ریال در این استان کشف شد.
وی بیان داشت: ماموران آگاهی استان با همکاری ماموران انتظامی و تلاش شبانه روزی در راستای اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده در اسفندماه پارسال، 341دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف ، سه باند قاچاق کالا را منهدم و 431 متهم را در این راستا دستگیر کردند.
سردار ملکی تصریح کرد: قاچاق کالا برای هرمزگان و کشور خطر امنیتی و اقتصادی بزرگی بوده که همه باید با این پدیده زشت ، خلاف شرع و تهدید کننده اشتغال که منطبق بر خواست دشمن است، مقابله کنند.
وی خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه جرم، با مرکز فوریت های پلیس 110 تماس برقرار کرده تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.