به گزارش ایرنا، مرتضی رییسی حسنلنگی پنجشنبه درحاشیه بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان بستک افزود:روند رو به رشد پذیرش مسافران نوروزی درستادهای اسکان آموزش و پرورش هرمزگان همچنان با برنامه و بدون مشکل در سراسر استان ادامه دارد .
وی با بیان اینکه ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان قشم همچنان بیشترین آمار پذیرش روزانه مسافران نوروزی را دارد، خاطرنشان کرد: پس از قشم با 4 هزار و 309 نفر در روز سوم فروردین، بیشترین تعداد پذیرش مسافر را ناحیه یک بندرعباس با 2 هزار و 471 نفر و ناحیه دو بندرعباس با یکهزار و 861 نفرداشته اند.
این مسوول همچنین گفت: ستادهای اسکان فرهنگیان در سراسر استان با رصد کردن دقیق مشکلات احتمالی بلافاصله نسبت به رفع کمبودها اهتمام لازم را دارند و میزان رضایتمندی مسافران برابر بازدیدهای میدانی روز به روز در حال افزایش است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان همچنین با بیان اینکه در روزهای منتهی به بخش اول تعطیلات نوروزی قرار داریم، یادآورشد: روحیه عالی همکاران ستادها نشان از آمادگی لازم جهت ادامه خدمات رسانی تا پایان تعطیلات نوروزی را به فرهنگیان و سایرهموطنان دارد.
2094 / 6048
خبرنگار:هومن محمدکرمی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.