به گزارش خبرنگار ایرنا، جاسم جادری پنجشنبه در نشست مشترک با مرکز اندیشه و همفکری راهبردی سازمان طلاب و روحانیون استان هرمزگان اظهار داشت: در تمامی مدیریت های مرتبط با سیستم دولتی از نیروهای بومی و نیروهای ماندگار در هرمزگان استفاده شده و تاکنون به این اندازه در هیچ کدام از دولت‌ها در هرمزگان از این نیروها استفاده نشده بود.
وی با بیان اینکه بنای کلی بر حفظ نظام و تقویت آرمان‌ها برقرار است، افزود:‌ با هر حرکتی که در حوزه فرهنگ براساس اصول شرعی و عرفی نباشد، مخالفیم و اجازه نخواهیم داد که کسی در این راه سر خود رفتار کند.
استاندار هرمزگان با بیان اینکه بودجه فرهنگی کشور شش هزار میلیارد و 300 میلیون تومان در سال 95 بوده است،‌ گفت: 34 سازمان از این بودجه فرهنگی در کشور بهره‌ مند هستند.
جادری بیان داشت: با بررسی های صورت گرفته در 12 مولفه بررسی شده از طرف ستاد اقتصاد مقاومتی، استان هرمزگان موفق به کسب رتبه نخست در کشور شده است.
وی افزود:‌ نباید فراموش کرد که اقتصاد مقاومتی در سال نخست اجرای خود قرار دارد و یک مسیر است که باید طی شود و باید بگوییم که ما در ابتدای راه قرار داریم.
استاندار هرمزگان تصریح کرد: دولت تلاش بسیاری برای رفع معضلات و مشکلات اجتماعی دارد و در استان نیز بر روی مباحثی همانند طلاق،‌ ازدواج، حاشیه‌ نشینی و بافت‌های فرسوده که 43 درصد از مساحت بندرعباس را شامل می‌ شود در حال کار هستیم.
جادری گفت: هرمزگان دارای ظرفیت‌های بالایی در بخش‌های مختلف است و در آینده به مهمترین استان کشور تبدیل می‌ شود و در این مسیر باید به توانمند سازی مردم و ساکنان اصلی هرمزگان توجه بیشتری شود.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.