به گزارش ایرنا عیسی باقرزاده همایی شنبه دراین خصوص اظهار داشت: شرکت یاد شده بدون دریافت مجوز از سازمان ملی استاندارد اقدام به جعل نشان استاندارد و کد 10رقمی برروی محصول کرده است.
وی ادامه داد: کارشناسان طرح نظارت بر اجرای هماهنگ استاندارد (طاها) در راستای اهداف سازمانی ضمن بازرسی از مراکز عرضه 600 جعبه از این دستمال کاغذی ها را توقیف و از دسترس عموم خارج کردند.
وی اضافه کرد: از آنجایی که دستمال کاغذی دارای استاندارد اجباری به شماره 627 و چهار هزار و 778 است همگان از خرید محصول های بدون نشان استاندارد که بیشتر بصورت غیر مجاز بسته بندی و عرضه می شوند خودداری کنند.
وی ادامه داد: استفاده از کالای با کیفیت حق مسلم شهروندان بوده و سازمان استاندارد ملی ایران در راستای اهداف سازمانی تلاش خود را برای انجام بهینه مسئولیت هایش بکار بسته و همواره نظارت دقیق بر تولید و عرضه کالاهای دارای نشان استاندارد دارد.
مدیرکل استاندارد هرمزگان خاطر نشان کرد: مردم برای اطمینان از معتبر بودن نشان ملی استاندارد درج شده بر روی کالا می توانند کد 10 رقمی درج شده در پایین نشان ملی استاندارد را به سامانه پیامکی 10001517 ارسال کرده و از صحت استاندارد درج شده برروی محصول مطلع شوند.
باقر زاده همایی یادآور شد: تمامی کالاهای مشمول استاندارد باید دارای کد 10رقمی استاندارد باشند در غیر این صورت نشان ملی استاندارد درج شده برروی کالا مورد تایید سازمان ملی استاندارد نیست.
3219/6048
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.