به گزارش ایرنا سرهنگ عبدالله حسن زاده شنبه درنشست مطبوعاتی با خبرنگاران به مناسبت فرا رسیدن تعطیلی های آخر سال و آغاز سال جدید هجری شمسی اظهار داشت: کاهش تلفات وتصادفات جاده ای و تسهیل رفت و آمد مسافران در کنار مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا جزء اولویت های برنامه ای مهم این نیرو در نوروز 96 بوده و به همین منظور اقدام های پیشگیرانه نیروی انتظامی تشدید می شود.
وی با بیان اینکه طرح نوروزی از 26 اسفند سال جاری تا 14 فروردین سال آینده اجرا می شود، ادامه داد: مسیرهای پر رفت و آمد خودرویی هرمزگان در این روزها که شامل مسیر بندرعباس به حاجی آباد و سیرجان، بندرعباس به بندر خمیر و بندر لنگه و بندرعباس به شرق هرمزگان می شود توسط عوامل راهوررصد، کنترل و نظارت می گردد.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی هرمزگان اضافه کرد: علاوه بر ایستگاه های ثابت 83 ایستگاه و سازه موقت در نقاط مختلف استان برای تامین نظم و امنیت مردم و مسافران نوروزی برپا می شود و پلیس حضور پر رنگ تری را در محله ها ، پارک ها و نقاط مختلف شهرها و استان خواهد داشت.
سرهنگ حسن زاده ابراز داشت: پیشگیری از وقوع سرقت در این برنامه ها مد نظر بوده و از مردم خواسته می شود نکات ایمنی را برای پیشگیری از وقوع سرقت رعایت کنند.
3219/6048
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.