به گزارش روز شنبه ایرنا ، در این دوره از رقابت ها که با حضور 14 تیم از بندرعباس برگزار شد ، دانشگاه آزاد الف واحد بندرعباس با کسب 26 امتیاز در جایگاه قهرمانی قرار گرفت و تیم های تجارت آفتاب با کسب 22 امتیاز و شهدای دیده بان با کسب 21 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.
همچنین در این دوره از مسابقات محمد اصبحی از دانشگاه آزاد الف بندرعباس ، میلاد سلیمانیان از دانشگاه آزاد الف ، ابوطالب بهروز فر از تجارت آفتاب ، بنیامین علیزاده از دانشگاه آزاد الف ، بهنام علیزاده از دانشگاه آزاد الف و منوچهر منوچهری از دانشگاه آزاد ب به ترتیب قهرمان میز اول تا ششم رقابت های شطرنج قهرمانی بندرعباس را به دست آوردند.
در پایان این مراسم که با حضور غلامعلی دانشور مدیرکل وزرش و جوانان هرمزگان ، امین رئیسی سرپرست ورزش و جوانان بندرعباس و حسین احمدی رئیس هیات شطرنج استان برگزار شد ، جوایزی به تیم ها و نفرهای برتر اهدا شد.
350 شطرنج باز از هرمزگان در سیستم جامع فدراسیون شطرنج به ثبت رسیده است و شهرستان های بندرعباس ، میناب ، سیریک ، کیش ، بستک ، ابوموسی دارای هیات شطرنج فعال هستند و هیات های شطرنج در شهرستان های رودان و قشم در دست راه اندازی است.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.