به گزارش ایرنا ، علیرضا درویش نژاد پنجشنبه در حاشیه مراسم رونمایی از این کتاب ، ضمن تسلیت مجدد درگذشت آیت الله هاشمی به مسئولان نظام و ملت ایران ، افزود: کتاب در آینه توسط غلامعلی رجایی به تالیف رسیده است، که حاوی مباحث چهار مصاحبه شفاهی گرفته شده (مربوطه به 2 سال آخر زندگی) از شخص آیت الله هاشمی بوده است.
وی بیان داشت: این کتاب حاوی نکاتی است که تاکنون در کمتر جایی بیان و یا بازگو شده است که این امر علاوه بر نشان دادن بخشی از دیدگاه های هاشمی و شخصیت وی ، برای خواننده نیز دارای جذابیت است که سبب تفکر و تامل می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: ظلم است که در کنار بعد سیاسی شخصیتی آیت الله هاشمی، به بعد تالیفی و اندیشه ای وی نپردازیم.
درویش نژاد یادآورشد: آیت الله هاشمی نه تنها عالمی برجسته و سیاست مداری عقل گرا و مدبر بلکه ایشان وجهه شخصیتی علمی و فرهیختگی قابل اعتنایی دارد به نحوی که وی دارای تالیفات متعددی است.
وی ادامه داد: از جمله تالیفات وی که به نوعی هدایتگرانه و دارای حرف های زیادی است می توان به کتاب امیرکبیر اشاره کرد که محوریتی با مفاهیم ایران آگاه و مستقل و قدرتمند دارد.
گفتنی است : چهاردهمین نمایشگاه سراسری کتاب هرمزگان ٢٦ دی ماه تا ٢ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های واقع در سه راه جهانبار در حال برگزاری است .
در آینه عنوان کتابی است با عنوان فرعی چهار گفت‌وگوی صریح و صمیمی با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که در 184 صفحه و توسط انتشارات کویر در سال 1395 به چاپ رسیده است. موضوع اصلی این کتاب سیاستمداران است.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده : خلیل تنیده

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.