به گزارش خبرنگار ایرنا، جاسم جادری شامگاه شنبه در یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان هرمزگان با اشاره به رابطه کارآفرینی با توسعه اقتصادی، عنوان کرد: کارآفرینی در بحث اقتصاد جایگاه ویژه ای دارد و فعالیت های کارآفرینانه موجب رشد اقتصادی و ایجاد محیط رقابتی می شود و به ایجاد شغل در جامعه کمک می کند.
وی با بیان اینکه کارآفرینان مهندسان پیشرفت صنعتی محسوب می شوند، گفت: کارآفرینان چرخ اقتصاد صنعتی را به چرخش درمی آورند و نیروی محرکه توسعه اقتصادی هستند.
جادری افزود: کارآفرینان خطرپذیری را سرلوحه کار خود قرار می دهند و جامعه کارآفرین مدرک گرا و پشت میزنشین نیست بلکه تولیدگراست و خلق ثروت می کند .
وی با تاکید بر لزوم حمایت مدیران از کارآفرینان، تصریح کرد: مدیران باید منابع مالی را برای کارآفرینان فراهم کنند، زیرا تسریع در پرداخت تسهیلات شرایط عملیاتی شدن ایده های کارآفرینان را فراهم می کند.
این مقام مسئول عنوان کرد: قوانین عادلانه نیز به موفقیت و ابتکار عمل کارآفرینان کمک می کند و از همین رو دسترسی برای تحقیق و توسعه و همچنین زیرساخت ها باید برای کارآفرینان فراهم شود.
استاندار هرمزگان با اشاره به نقش مهم کارآفرینان در جوامع پیشرفته، بیان داشت: اگر خواهان یک اقتصاد پویا و مثبت هستیم ، باید خلاقیت به خرج دهیم که در این میان کارآفرینان با خلاقیت و با ریسک پذیری خود جامعه را متحول و عامل اشتغالزایی هستند و فناوری را منتقل و حتی بروکراسی اداری را کاهش می دهند و باعث ایجاد حس رقابت در جامعه می شوند.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.