پیکر ستوانیکم شهید اصغر سالارپور صبح امروز(شنبه 26 مهر ماه) در بندرعباس تشییع شد.

پیکر شهید مرزبان پایگاه دریابانی قشم که روز جمعه در درگیری با قاچاقچیان در آبهای لافت قشم به شهادت رسیده بود همزمان با سالروز شهادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در بندرعباس تشییع شد.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، معاون اجتماعی مرزبانی هرمزگان روز شنبه گفت: این مراسم با حضور با حضور سردار سرتیپ دوم حسین دهکی فرمانده مرزبانی استان هرمزگان، سردار سرتیپ دوم جعفری فرمانده انتظامی استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسوولان استان، همرزمان و خانواده معظم شهید، از محل ستاد فرماندهی انتظامی استان هرمزگان برگزارشد.

 سید مرتضی اولادعلی با اعلام این خبر افزود: پس ازبرگزاری  این مراسم دربندرعباس ، پیکر آن شهید  که از بخش رودخانه است با هماهنگی خانواده اش برای خاکسپاری به گلزار شهدای  رودان هرمزگان منتقل شد.

وی  با بیان اینکه شهید سالارپور بیش از ۱۸ سال به خدمتگزاری به مرزنشینان در لباس مقدس مرزبانی مشغول بوده گفت: از شهید دو فرزند پسر ۱۲ و ۷ ساله به یادگار مانده است.

صبح روز جمعه ۲۵ مهرماه ،اکیپ گشت دریایی پست کنترل لافت، حین گشت زنی و انجام وظیفه به شناور قاچاقچیان برخورد که دستور توقف شناور داده شد که با ممانعت و بی توجهی قاچاقچیان روبرو می گردد.

 براثر برخورد شناور قاچاقچیان با شناور سازمانی پایگاه دریابانی قشم، یکی از افسران جوان و پرتلاش فرماندهی مرزبانی استان بنام ستوانیکم "اصغر سالاپور" به شدت زخمی که به بیمارستان منتقل ولی متاسفانه به علت شدت جراحات وارده قبل از رسیدن به بیمارستان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.