پیکر مطهر شهید مهدی نظری، از شهدای مدافع حرم، در اندیمشک تشییع و به خاک سپرده شد.

پیکر مطهر شهید مهدی نظری از شهدای مدافع حرم روز چهارشنبه با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم اندیمشک تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش ایرنا فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در آیین تشییع پیکر مطهر این شهید گفت: شهدای مدافع حرم ، افتخار آفرینان ایران اسلامی هستند که در شرایط حساس حماسه آفریدند.

سردار حسن شاهوارپور با بیان اینکه استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار علیه ایران اسلامی توطئه های مختلفی داشته و همواره برای ضربه زدن به ایران اسلامی تلاش می کند اظهار داشت: یکی از توطئه های دشمنان قسم خورده اسلام ، استکبار جهانی و  امریکای جنایتکار ، گروه داعش بود که با هدف کمرنگ کردن ارزش های اسلام ناب محمدی(ص) و درگیر کردن ملت های مسلمان  در یک جنگ درونی ناخواسته تقویت شد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان بیان کرد:داعش تقویت شد تا تجاوزگری رژیم صهیونیستی از ذهن مردم خارج شود و مسلمانان در یک جنگ ناخواسته درونی درگیر شوند .

وی از بین رفتن منابع کشورهای اسلامی و برخورد با جمهوری اسلامی را از دیگر اهداف تقویت داعش عنوان کرد و  افزود:به رغم توطئه های دشمن ، تلاش مدافعان حرم باعث شکست سنگین استکبار جهانی شد.

سردار شاهوارپور در ادامه با بیان اینکه امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب با موقعیت شناسی ، مردم را آگاه کردند و امروز ما ملتی مقاوم وعاشورایی داریم که اجازه جسارت به دشمن نمی دهد بیان کرد:شهدای مدافع حرم همچون شهید سلیمانی حماسه آفریدند و دشمنان دیدند خارج از مرزها هم می توانیم پوزه آنها را به خاک بمالیم.

وی گفت:امروز هم دشمن با توطئه تحریم علیه ایران اسلامی وارد عمل شده است اما ما ملت عاشورا هستیم و حاضریم بمیریم اما در برابر دشمن تسلیم نشویم.

مردم خداجوی اندیمشک در این مراسم معنوی پیکر مطهر شهید مهدی نظری را تا گلزار شهدای این شهرستان تشییع و خاکسپاری کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.