کامبیز طارمی، قهرمان پارادومیدانی، مدال خود را برای آزادی زندانیان هرمزگان اهدا کرد.

کامبیز طارمی گفت: مدال طلای خود را در رقابتهای جهانی تونس کسب کرده بودم که به منظور کمک به آزادی این زندانیان ، آن را به ستاد دیه هرمزگان اهدا کردم تا به مزایده گذاشته شود و در صورت امکان گامی هر چند کوچک برای کمک به آزادی این افراد برداشته شود.

به گزارش جماران، کامبیز طارمی در خصوص انگیزه این کار خود به خبرنگاران گفت: زندانیان جرایم غیرعمد که ستاد دیه برای آزادی آنها تلاش می کند، کسانی هستند که به دلیل مشکلات مالی در زندان به سرمی برند و نیازمند یاری و کمک برای بازگشت به آغوش خانواده هایشان هستند.

وی افزود: مدال طلای خود را در رقابتهای جهانی تونس کسب کرده بودم که به منظور کمک به آزادی این زندانیان ، آن را به ستاد دیه هرمزگان اهدا کردم تا به مزایده گذاشته شود و در صورت امکان گامی هر چند کوچک برای کمک به آزادی این افراد برداشته شود.

طارمی از گروه های مختلف مردمی به ویژه خیران هرمزگانی خواست جهت کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد تلاش کنند و بیان داشت: هرمزگانی ها همواره در انجام امور خیر پیشگام هستند و به طور یقین در این امر خداپسندانه نیز پیشرو خواهند بود.

تمرین در خانه در روزهای کرونایی

این قهرمان پارا دوومیدانی در خصوص انجام تمرینات ورزشی در روزهای شیوع کرونا، گفت: ورزشکار باید در هر شرایطی برای حفظ آمادگی جسمانی خود تمرین کند و در این روزها نیز من با تمرین در منزل سعی در حفظ این آمادگی دارم.

طارمی بزرگترین آرزوی حرفه ای خود را حضور در رقابتهای پارالمپیک عنوان کرد و گفت: تمام تلاش خود را برای حضور در این رقابتها انجام می دهم و امیدوارم روزی به این خواسته برسم و برای مردم و کشورم افتخارآفرینی کنم.

 هم اکنون ۷۱ زندانی جرایم غیرعمد با مجموع بدهی ۲۴۵ میلیارد ریال در زندان های استان هرمزگان چشم انتظار کمک خیران و نیکوکاران می باشند.

کامبیز طارمی متولد سال ۱۳۶۷ در استان هرمزگان است که از سال ۷۹ ورزش خود را در ماده دو سرعت پارا دوومیدانی آغاز کرد و پس از یکسال توانست به تیم ملی دعوت شود و تاکنون در مسابقات داخلی، بین‌المللی و جهانی خوش درخشیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.