رییس کل دادگستری هرمزگان روز پنجشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: این اقدام دستگاه قضایی به منظور کمک به معیشت مردم در شرایط کنونی و احقاق حقوق عامه درحال انجام است.

علی صالحی  افزود: دادگستری کل استان هرمزگان به منظور مساعدت و سرعت‌بخشی در رفع توقیف، تمهیداتی شامل رسیدگی خارج از نوبت و تحویل وسایل نقلیه فاقد سند مالکیت به متصرف هنگام توقیف در شعبه‌هایی قضایی را پیش‌بینی کرده است.

وی امکان صدور بیمه‌نامه به صورت قسطی، ارائه تخفیف ویژه و تعیین سقف برای هزینه‌های پارکینگ و هم‌چنین بخشش معوقات را دیگر این پیش‌بینی‌ها اعلام کرد.

رییس‌کل دادگستری هرمزگان توصیه کرد: عموم شهروندان که در پارکینگ‌های سراسر این استان وسیله نقلیه توقیفی دارند برای رفع توقیف، پیگیری و اقدام کنند.

صالحی بیان داشت: افراد بدون گواهینامه با دریافت و تکمیل فرم تعهدنامه رانندگی نکردن تا زمان اخذ گواهینامه نیز نسبت به تحویل وسیله نقلیه توقیفی اقدام می‌شود.

وی اضافه کرد: برای صاحبان وسایل نقلیه‌ای که خلافی دارند امکان اعتراض و رسیدگی در کمیسیون مربوطه نیز وجود دارد.

به گفته رییس کل دادگستری هرمزگان، دریافت جزییات این طرح برای متقاضیان از طریق مشاهده متن فراخوان امکان پذیر است.

صالحی افزود: ارائه این تسهیلات از ۲۵ اردیبهشت ماه امسال به مدت دو ماه فراهم است و پس از آن در خصوص وسایل نقلیه‌ای که مالک آن مراجعه نکرده به عنوان مجهول المالک یا اعراض شده برطبق موازین قانونی اقدام می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.