رئیس پلیس راهور استان یزد گفت: شهروندان می‌توانند وسایل نقلیه توقیفی خود را با 50 درصد تخفیف در پرداخت حق پارکینگ تحویل بگیرند.

سرهنگ محمد پورشمس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: دارندگان وسائط نقلیه توقیف شده در پارکینگ‌ها می‌توانند با تخفیف 50 درصدی حق پارکینگ نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اعم از خودرو یا موتورسیکلت اقدام کنند .

وی ادامه داد: این تخفیفات از روز شنبه هفدهم آذر به مدت 10 روز به شهروندان ارائه می‌شود و مردم می‌توانند در این مدت با مراجعه به واحد ترخیص پلیس راهور در سطح استان نسبت به ترخیص و تحویل وسایل نقلیه خود اقدام کنند .

رئیس پلیس راهور یزد اضافه کرد: وسایل نقلیه ای که فاقد شکایت قضایی هستند مشمول این طرح شده و وسایلی که به علت شکایات قضایی در توقیف است چنانچه رفع توقیف نشده باشند نمی توانند از این طرح استفاده کنند.

سرهنگ پورشمس همچنین از توقیف 300 خودرو به علت ایجاد مزاحمت در طرح تابستانه پلیس خبر داد و گفت: طی این مدت بیش از 3 هزار موتورسیکلت متخلف نیز توقیف شده که برخی از این وسایل نقلیه هنوز در پارکینگ است .

وی بیان داشت: همراه داشتن کارت وسیله نقلیه، کارت ملی یا شناسنامه خود و سند مالکیت وسیله نقلیه در زمان مراجعه ضروری است.

رئیس پلیس راهور همچنین از برخورد جدی پلیس با متخلفان در سطح معابر خبر داد و عنوان کرد: برخورد با پارک دوبله در مجاورت مراکز خرید و خیابان‌ های شلوغ به صورت جدی‌ تر مورد توجه پلیس خواهد بود و در این زمینه کوتاهب نخواهبم کرد.

وی با تاکید بر اینکه پارک دوبله از موارد ایجاد ترافیک در سطح معابر است اظهار داشت: امیدواریم شهروندان همکاری لازم را با پلیس در این زمینه انجام دهند چرا که در غیر این صورت پلیس مجبور است با متخلفان برخورد کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.