مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان روز یکشنبه درگفت وگوبا ایرنا اظهار داشت: وضعیت مشمولیت افراد مورد بررسی قرار گرفته و متناسب با شیوه نامه اجرایی به تامین اجتماعی معرفی می‌شوند.

هادی ابراهیمی ادامه داد: اغلب افرادی که از شیوع بیمار کروا آسیب دیده‌اند در این مدت در سایت معرفی شده ثبت‌نام کرده اند و این اداره کل سایر فرآیندهای لازم را انجام می‌دهد.

 ۱۰ رسته‌ای که از سوی معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی به عنوان مشاغل با بیشترین میزان آسیب دیده ناشی از شیوع بیماری کرونا هستند در اولویت دریافت حق بیمه بیکاری قرار دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان خاطر نشان کرد: بیمه بیکاری کمکی است به مشاغل که در پی بروز بیماری کرونا در کشور نتونسته‌اند فعالیت خود را ادامه داده و کسب درآمد داشته باشند تا فعالان آن‌ها برای گذران زندگی مشکل کمتری داشته باشند.

از سوی دیگرمسعود بابایی، مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفته با توجه به شرایط خاص موجود منتظر اعلام و تخصیص اعتبار سازمان برنامه و بودجه کشور در ارتباط با موضوع پرداخت مقرری بیمه بیکاری مشمولان هستیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.