فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر جمعه با اعلام این خبر اظهار داشت: بسته های معیشتی توسط دو فروند بالگرد میان مردم روستاهای آخران، تومان احمد و گاوکش بشاگرد که مسیر دسترسی به آنها سخت است، توزیع گردید.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری بیان داشت: بسته‌های معیشتی برای هر خانوار شامل مواد پروتئینی از جمله گوشت و مرغ، روغن، کنسرو، اقلام بهداشتی، حبوبات و برخی کالاهای دیگر است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: با اجرای رزمایش مواسات و همدلی۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بندرعباس، جاسک، عسلویه، بوشهر، چابهار، ساری، رشت ، بندرلنگه ، شیراز و تهران توزیع می شود.

دریادار تنگسیری تصریح کرد: نیروی دریایی سپاه ۱۰ قرارگاه زیر مجموعه قرارگاه مرکزی را راه اندازی کرده که کمک مردمی و خیران را جمع آوری و توزیع می‌کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: کمک به اقشار مختلف مردم و خدمت‌ رسانی به جامعه همواره اولویت نخست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که در این راستا نیز در حد امکانات خود، مشغول خدمت رسانی به مردم هستیم.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان تلاش می‌کنیم تمام ظرفیت‌های سپاه و بسیج را سازماندهی کنیم تا بسته‌های معیشتی و بهداشتی پس از تهیه و آماده‌سازی به ترتیب اولویت توزیع شود.

شهرستان بشاگرد در ۳۰۰ کیلومتری شرق بشاگرد مرکز استان هرمزگان واقع شده و از جمله مناطق محروم و کم برخوردار این استان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.