به گزارش خبرگزاری مهر، علاء امیریان نژاد در بازدید از تأسیسات آب رویدر و روند آبرسانی به روستای پرنیمه که با حضور محبوب دریا بخشدار رویدر و حسین زاده مدیر آبفا خمیر صورت گرفت، افزود: آبرسانی به شهر و روستاهای رویدر روند قابل قبولی دارد که تداوم آن باعث افزایش رضایت مشترکین خواهد شد.

وی افزود: با یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی انتظارات مشترکین بویژه در بخش روستایی برای بهبود وضعیت آبرسانی بالاتر رفته است که ما نیز تلاش می‌کنیم وضعیت آبرسانی به روستاها را بهبود ببخشیم.

به گفته معاون بهره برداری آب و فاضلاب هرمزگان، با توجه به مشکلات زیرساختی روستاها، رفع آنها هم مستلزم زمان بیشتری است و هم اعتبارات زیادی را می‌طلبد که امیدواریم با برنامه ریزی هایی که صورت می‌گیرد بتوانیم شبکه آبرسانی به بخش رویدر را توسعه دهیم.

وی همپنین در بازدید از روند توسعه و اصلاح شبکه آبرسانی به روستای پرنیمه بخش رویدر گفت: در اجرای این طرح ۴ کیلومتر شبکه گذاری صورت گرفته است.

امیریان نژاد با اشاره به اینکه تاکنون انشعاب ۸۰ مشترک این روستا نصب شده است، افزود: طرح آبرسانی به روستای پرنیمه هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.