عبدالرضا خسروانی روز پنجشنبه در بازدید از کارگاه های تولیدی کالای بهداشتی افزود: بخشی از ماسک‌های تولیدشده توسط مددجویان کمیته امداد در قالب رزمایش ملی بخشش ایرانیان به‌صورت رایگان در اختیار اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر در مناطق محروم استان هرمزگان قرار می‌گیرد.

وی بیان داشت: درحال حاضر هفت واحد تولیدی متعلق به مددجویان کمک امداد هرمزگان روزانه به تولید ماسک های بهداشتی یکبار مصرف، ماسک پارچه‌ای و دستکش بهداشتی معمولی  می کننند و آن را در اختیار مراکز بهداشتی و درمانی و اقشار مختلف مردم قرارمی دهند.

معاون اشتغال کمیته امداد هرمزگان اظهارداشت: کارگاه‌های تولیدی در شهرستان‌های بندرعباس، میناب، بستک، بخش توکهور(میناب) و جزیره هرمز فعالیت دارند.

 خسروانی ابرازداشت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و نیاز کشور به ماسک و لوازم بهداشتی مورد نیاز مردم ونظام سلامت، مجریان طرح‌های اشتغال کمیته امداد هرمزگان در راستای کمک به‌سلامت جامعه، از ظرفیت کارگاه‌ها و طرح‌های خوداشتغالی خود بهره گرفته است.

ویروس کرونا موسوم به «کووید ۱۹»  اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد.

 ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ماه ۹۸) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.