نازنین شیبانی تذرجی روز سه شنبه در نشستی در رابطه با اجرای رزمایش مواسات در دستگاه های اجرایی هرمزگان اظهار داشت: با توجه به آسیب‌های اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا و در پیش رو بودن ماه مبارک رمضان، تقویت مشارکت همگانی در مبارزه با این بیماری به ویژه در تامین مایحتاج ضروری افراد آسیب‌پذیر جامعه در روزهای آتی از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد:رزمایش مواسات با هدف تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی برای اقشار آسیب پذیر از شیوع کرونا با همکاری خیران و گروه‌های مردمی اجرا می شود.

مسوول کمیته ادارات و نهادها قرارگاه مرکزی مواسات و همدلی استان هرمزگان تاکید کرد:اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه به منظور کاهش بخشی از تاثیرهای مخرب ویروس کرونا و افزایش تاب آوری جامعه تا پایان این بیماری ادامه دارد.

شیبانی با اشاره به اینکه کمک های خیران و سایر منابع درآمدی باید متمرکز شود، خاطرنشان کرد: رفع موازی‌کاری بین دستگاه‌های مختلف، سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین، مهمترین اقدام در کمک موثر به نیازمندان در اجرای این رزمایش به شمار می‌رود.

وی ابراز داشت: رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه در راستای فرمایش مقام معظم رهبری و دستورات دولت، با توجه به لزوم استمرار همدلی و مشارکت همه جانبه مردم و دستگاه‌های اجرایی تا شکست ویروس کرونا توسط دستگاه های اجرایی  برگزار می‌شود.

ویروس کرونا موسوم به « کووید ۱۹»  اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ماه ۹۸) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

این ویروس تاکنون تاثیرهای مخرب بسیاری بر پیکره اقتصاد دنیا داشته و موجب تعطیلی بخش های مختلف اقتصاد و توقف فعالیت ها شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.