فرماندار بندرعباس شامگاه شنبه در نشست بررسی آخرین وضعیت بهداشتی بازار جدید ماهی فروشان اظهار داشت: در ابتدا سامانه تلفنی دریافت سفارش ماهی از سوی این بازار راه‌اندازی شود و سفارش‌ها از طریق پیک به مشتری در منازل تحویل شود.

عزیزاله کُناری ادامه داد: باتوجه به موارد مثبت اعلامی در دستفروشان و شیوه نادرست عرضه آبزیان، مردم سلامت خود و خانواده هایشان را از طریق خرید از این افراد به خطر نیاندازند.

وی اضافه کرد: همچنین بازار ماهی فروشان بندرعباس نسبت به راه‌اندازی سامانه پیجر برای آن دسته از افرادی که تمایل خرید حضوری دارند اقدام کرده و استمرار ضد عفونی بازار و رعایت اصول و پروتکلهای بهداشت اقدام کنند.

فرماندار بندرعباس گفت: مدیریت بازارماهی فروشان با همکاری مرکز بهداشت نسبت به آزمایش افراد و صدور کارت سلامت افراد اقدام کند و هرگونه عرضه آبزیان به صورت عمده و خرده در خارج از محوطه بازار همچنان ممنوع است.

کُناری خاطر نشان کرد: با عمده فروشانی که با فروش ماهی به دستفروشان زمینه فعالیت آنها را فراهم و بهداشت جامعه را تهدید می‌کنند برخورد قانونی و قضایی انجام می‌شود و این برخوردها تا تعطیلی کامل واحد آنها ادامه می‌یابد.

وی بیان داشت: توقف هم در این منطقه ممنوع بوده و عوامل پلیس راهور نسبت به اعمال قانون خودروهای متوقف شده اقدام می‌کنند و خودروها و قایق هایی که در خط شمالی بلوار مقابل بازار ماهی فروشان توقف کنند اعمال قانون می‌شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.