به گزارش خبرنگار مهر، صلاح الدین سفاری صبح شنبه در مراسم افتتاح بخش سونوگرافی بیمارستان سیریک گفت: با همت و حمایت و مشارکت خیرین حوزه سلامت و مساعد دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، بیمارستان این شهرستان به دستگاه سونوگرافی مجهز شد.

سفاری ضمن تقدیر و تشکر از حمایت و پشتیبانی خیرین حوزه سلامت، اظهار کرد: در راستای رفاه حال شهروندان و دسترسی آسان‌تر به خدمات مربوط به سونوگرافی، با همکاری دکتر پاینده خدمات سونوگرافی برای مراجعین در بیمارستان انجام خواهد شد که ساعت پذیریش برای مراجعین در روزهای آتی به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

سفاری در خصوص ساخت و توسعه فضای فیزیکی بخش اورژانس بیمارستان با مشارکت خیرین، تصریح کرد: با مشارکت خیرین و همکاری دانشگاه علوم پزشکی، فضای فیزیکی بخش اورژانس بیمارستان استاندارد سازی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بخش اورژانس بیمارستان بخاطر محدودیت فیزیکی مشکلاتی در زمینه ارائه خدمات به بیماران دارد که امیدوارم با توسعه این بخش گامی مهم در زمینه ارائه خدمات مطلوب‌تر به بیماران برداریم.

مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان سیریک ضمن تقدیر و تشکر از همراهی فرماندار شهرستان و حمایت خیرین در زمینه ارتقا شاخص‌های بهداشتی درمانی، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و نیاز شهرستان به نقاهتگاه جهت نگهداری بیماران مبتلای ترخیص شده از بیمارستان تا بهبودی کامل، نیاز به همکاری و مساعدت خیرین است که امیدوارم با مشارکت‌های بی دریغ خیرین شهرستان بتوانیم در کنار هم در خصوص سلامت شهروندان گام‌های مثبت و مفیدی برداریم.

عباس علیمراد با اشاره به همراهی همیشگی خیرین در ارتقا سلامت شهرستان، افزود: خیرین در توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی شهرستان مشارکت‌هایی خوبی داشتند و اکنون شاهد حمایت‌های این عزیزان در پیشگیری و مبارزه با همه گیری بیماری کرونا در شهرستان هستیم.

در ادامه این آئین، احمد جمالدینی فرماندار شهرستان سیریک با قدردانی از همکاری دکتر پاینده درجهت ارائه خدمات سونوگرافی به شهروندان سیریکی در بیمارستان سیریک، گفت: با پیگیری مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان و ریاست بیمارستان و همچنین با حمایت و مشارکت خیرین که همیشه در زمینه سلامت شهروندان پیش قدم، کارهای خیر و بزرگ بودن، خدمات دیگری در زمینه انجام سونوگرافی به شهروندان ارائه خواهد شد تا مشکلات مردم این شهرستان در زمینه دریافت خدمات سونوگرافی که تاکنون مجبور به مراجعه به شهرستان میناب و بندرعباس بودن مرتفع گردد.

جمالدینی در خصوص اقدامات پیشگیرانه از شیوع بیماری کرونا در شهرستان، افزود: تلاش‌های پرسنل بهداشت و درمان در مبارزه و پیشگیری از بیماری کرونا در شهرستان، مخصوصاً پزشکان، پرستاران و بهورزان که در خط مقدم شناسایی و بیماریابی این بیماری هستند، ستودنی است.

فرماندار شهرستان سیریک با قدردانی از حمایت و همراهی بی منت شهروندان در کنترل و پیشگیری از شیوع این بیماری، تصریح کرد: در کنار شهروندان و خیرین برای ارتقا سلامت شهرستان خواهیم بود و امیدواریم خادمان خوبی برای این مردم باشیم.

شایان ذکر است که برای اولین بار در شهرستان سیریک بیمارستان امام سجاد (ع) این شهرستان به بخش سونوگرافی و با مشارکت علوم پزشکی هرمزگان و خیرین سلامت شهرستان سیریک افتتاح شد که در پایان این آئین از خیرین نیک اندیش و بزرگوار تجلیل شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.