به گزارش ایرنا، دکتر اصغر بحرانی روز چهارشنبه در نشست شورای سلامت دشتی افزود: در دولت تدبیر وامید و در اجرای طرح تحول سلامت همه مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان دشتی نوسازی و تجهیز شده است.
وی اضافه کرد: با اجرای طرح تحول سلامت و توسعه بخش های مختلف شمار تخت های بیمارستان زینبیه خورموج به 134 تخت افزایش یافته است و باعث بهبود و ارتقای خدمات درمانی به بیماران در دشتی شد.
بحرانی ادامه داد: در زمان حاضر 20 پزشک عمومی و 19 پزشک متخصص در بیمارستان زینبیه و مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان دشتی خدمات رسانی می‌کنند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتی اظهار داشت: پارسال 131 هزار ویزیت پزشکی و 20 هزار ویزیت دندانپزشکی در مراکز بهداشتی درمانی دشتی انجام شده که رضایت مندی شهروندان در پی داشته است.
وی اظهارداشت: با تلاش کارکنان بهداشت و بهورزان سطح پوشش واکسیناسیون شهرستان 100 درصد شده و برنامه‌های غربالگری در زمینه‌های دیابت، فشارخون، سرطان و تیروئید و مکمل‌های غذایی بین همه گروه های سنی شهرستان بصورت رایگان انجام می‌شود.
رئیس بهداشت و درمان شهرستان دشتی بیان کرد: بزودی 10 تخت آی سی یو و 6 تخت ان آی سی یو به بیمارستان زینبیه خورموج اضافه خواهد شد و از اعزام بسیاری از بیماران جلوگیری می شود.
شهرستان دشتی با مرکزیت شهر خورموج86 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
6043/7206
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.