به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، آیین الحاق زیردریایی کلاس غدیر با حضور امیر دریادار دوم فاضل نیا فرمانده کارخانجات نیروی دریایی ارتش و جمعی از فرماندهان منطقه یکم ای نیرو به آب انداخته شد.  
نیروی دریایی ارتش سال‌هاست که با اتکا به توانمندی‌های داخلی علاوه بر طراحی و ساخت تجهیزات و تسلیحات بومی مراحل اورهال و بازآماد را به طور کامل انجام می‌دهد.

امیر دریادار خانزادی صبح امروز در جریان بازدید از مناطق جنوبی نداجا با حضور در مجموعه صنعتی، نظامی کارخانجات نیروی دریایی ارتش مستقر در بندرعباس، ضمن تقدیرو تشکر از زحمات فرماندهان و کارکنان از قسمت‌های مختلف ساخت و تعمیرات تجهیزات بازدید کرد.
وی با اشاره به تخصص و توانمندی‌های مجموعه کارخانجات نیرو ی دریایی ارتش در تمام بخش‌های تخصصی ساخت و تعمیر یگان‌های دریایی، گفت: این مجموعه صنعتی، نظامی، بعنوان قلب تپنده نیروی دریایی ارتش محسوب می‌شود و همواره باید با تلاش و کوشش شبانه‌روزی،  نقاط قوت را حفظ و تقویت و با ایجاد ایده‌های نو و خلاقانه این همت غیورانه در خصوص ساخت، تعمیر و تولید تجهیزات نظامی با وجود تحریمهای ظالمانه دشمن و بدون وابستگی شتاب بخشیده و در پیشبرد اهداف کلان و راهبردی نداجا کوشا باشد.  
فرمانده نیروی دریایی ارتش سه عنصر ایمان، شجاعت ودانش را از بارزترین شاخصه ها ی کارکنان این مجموعه صنعتی خواند و افزود: در آینده نزدیک با همت شما جوانان متخصص شاهدافتخار آفرینی مجدد در ساخت وتجهیز شناورهای مورد نیاز نیرو ی دریای ارتش خواهیم بود.  
 دریادار خانزادی در ادامه ضمن بازدید از پروزه  ۴۰۸ واحد مسکونی در حال ساخت  کوی سازمانی منطقه یکم  و همچنین  بیمارستان فوق تخصصی  این نیرو در بندرعباس، با اختصاص بودجه مناسب جهت بازسازی و نوسازی  بخشی از کوی سازمانی وحدت‌ موافقت کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.