ارشد نظامی ارتش در استان گلستان در این باره گفت: با توجه به شرایط موجود نقاطی از آق قلا نیاز به تخلیه آب و ایجاد حصار در اطراف داشت که گروه مهندسی سپاه و سایر ارگان‌های دولتی مشغول حفر خندق و ایجاد حصار در اطراف شهر و محور آلتین تخماق هستند که با این اقدام مشکل حجم آب تا حدود زیادی برطرف و از ورود سیلاب مجدد به داخل شهر جلوگیری می شود.
به گزارش دوشنبه ایرنا از روابط عمومی ارتش گلستان، امیر سرتیپ دوم محمد غفاری افزود:‌ هم اکنون گروه مهندسی نیروی زمینی ارتش مشغول حصارکشی و ساخت دیوار در اطراف رودخانه قره‌سو هستند و چند دستگاه بیل مکانیکی نیز به لایروبی کانال رهبر در شهرستان گمیشان جهت روان شدن تخلیه آب به پایین دست مشغول کار هستند.
وی به دیگر کمک های ارتش در مناطق سیل زده گلستان اشاره کرد و گفت: بیمارستان‌های صحرایی نیروی زمینی و دریایی ارتش، یک آشپزخانه و سه نانوایی در شهرستانهای گمیشان و آق قلا شبانه روزی مشغول خدمت و امدادرسانی به مردم هستند.
در پی سیلاب اواخر سال گذشته در گلستان هنوز بخش هایی از استان بویژه شهرستانهای آق قلا و گمیشان درگیر روان آبها هستند و بسیاری از مزارع، خانه ها، مدارس و تاسیسات شهری و روستایی غرقاب است.
2729/6204
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.