به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرشیدی عصر چهارشنبه در نشستی خبری در مورد آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان هرمزگان بیان داشت: از ابتدای شیوع کرونا در هرمزگان، یک هزار و ۶۳ بیمار با تشخیص بیماری حاد تنفسی تاکنون به بیمارستان مراجعه کرده اند، که ۹۳۵ نفر از این تعداد ترخیص شده اند و از تعداد ۶۷۵ نفر به دلیل مشکوک بودن نمونه گیری شده است.

وی عنوان کرد: آمار کرونایی مثبت در استان هرمزگان به ۱۶۱ نفر افزایش پیدا کرد که در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد ۶ نفر در استان شامل ۴ نفر در قشم، ۱ نفر بندرعباس و یک نفر از حاجی آباد به شمار کرونا مثبت جدید در هرمزگان اضافه شده که ۱۴۰ نفر از این تعداد نیز با بهبود وضعیتشان ترخیص شدند و در حال حاضر نیز ۸ بیمار حاد تنفسی نیز بستری هستند.

فرشیدی اضافه کرد: طی روز گذشته یک نفر از بیماران مبتلا به کرونا در حاجی‌آباد (مرد ۷۵ ساله) درگذشت و یک نفر نیز به شمار فوتی‌ها اضافه شد و شمار فوتی‌ها نیز به ۱۳ نفر افزایش پیدا کرد.

وی اظهار داشت: بندرعباس با ۷۹ مورد، کیش با ۳۳ مورد، قشم با ۱۸ مورد، میناب ۱۰ مورد، بندر لنگه ۷ مورد، حاجی آباد ۴ مورد، رودان ۴ مورد، پارسیان ۲ مورد، بستک ۲ مورد، جاسک یک مورد و خمیر یک مورد نیز توزیع ویروس کرونا مثبت در استان هرمزگان را شامل می‌شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.