نماینده ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در هرمزگان گفت: در راستای حفظ سلامت و ایمنی ساکنان در این جزیره درب ورودی اسکله شهید حقانی تا اطلاع ثانوی بسته بوده و فقط شهروندان قشمی امکان تردد دارند.

عبدالعلی پوراشرف عصرشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در حال حاضر تنها افرادی می توانند از طریق اسکله مسافری شهید حقانی بندرعباس وارد قشم شوند که شهروند بودن آن ها احراز شده باشد.

وی افزود: این افراد نیز پس از گذر از تمهیدات بهداشتی و چکاپ سلامتی در ورودی این اسکله می توانند برای تهیه بلیط اقدام کرده و از طریق شناور وارد منطقه آزاد قشم شوند.

نماینده ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در هرمزگان به تمامی مردم و گردشگران توصیه کرد:‌با حفظ قرنطینه خانگی زنجیره انتقال را قطع کرده و به صورت ناخواسته به اعضای فامیل دوستان و هموطنان خود آسیب نرسانند.

دفتر ستاد اجرایی خدمات سفرهای قشم در بندر شهید حقانی بندرعباس سال ۹۵ راه اندازی شد.

یکی از وظایف مهم این دفتر در بندر شهید حقانی، کسب پیشنهادات و نقطه نظرات مسافران قشم در بازگشت از این جزیره و ارائه آن به ستاد اجرایی خدمات سفرهای قشم با هدف برنامه ریزی و ارائه خدمات مناسب است.

شمار مبتلایان به کرونا در استان هرمزگان هم اکنون به ۱۴۶ نفر رسیده است.

از مجموع مبتلایان به کرونا ۱۲۰ نفر مرخص، ۱۴ مورد بستری و با فوت یک مورد جدید، ۱۲ نفر فوت شدند.

بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا را در بندرعباس مرکز استان با ۷۴ مورد اعلام کرد و گفت: کیش ۳۱ مورد، قشم ۱۴ مورد، میناب ۱۰، بندرلنگه و حاجی آباد نیز هرکدام پنج نفر هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.