استاندار هرمزگان روز شنبه گفت: در این ایام خدمات گردشگری دریایی در راستای سفر به جزایر نیز ارائه نخواهد شد و گردشگران نمی‌توانند به جزیره های استان سفر کنند.

فریدون همتی در برنامه گفت و گوی ویژه خبری شبکه دو سیما اظهارداشت: تمامی هتل ها و اماکن اقامتی استان هرمزگان نیز به صورت داوطلبانه تعطیل شده و به گردشگران خدمات نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه نصب چادر در تمامی بوستان‌ها و به ویژه در سواحل ممنوع است، ادامه داد: بازارها نیز به صورت داوطلبانه به حالت نیمه فعال درآمده و انتظار ما از همه مردم برای حفظ سلامتی خود و دیگران درخانه ماندن است.

همتی ابرازداشت: مردم ما با پشتوانه فرهنگی خود و با یک رفتار فرهنگی مناسب و با خودداری از هرگونه مسافرت می‌توانند در راستای مبارزه با ویروس کرونا کمک بسیار بزرگی به رفع هرچه سریع تر این بیماری کمک کنند.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: از ابتدای انجام غربالگری تاکنون ۳۰۰ هزار نفر در مبادی ورودی استان هرمزگان تحت کنترل قرار گرفتند.

وی ادامه داد: از این تعداد ۱۸۰ نفر از افراد مشکوک به بیماری کرونا شناسایی شده که بیشتر آنها به شهرهای خود بازگشت داده شده و یا به بیمارستان ها و مراکز درمانی معرفی شدند.

شمار مبتلایان به کرونا در استان هرمزگان هم اکنون به ۱۴۶ نفر رسیده است.

از مجموع مبتلایان به کرونا ۱۲۰ نفر مرخص، ۱۴ مورد بستری و با فوت یک مورد جدید، ۱۲ نفر فوت شدند.

بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا را در بندرعباس مرکز استان با ۷۴ مورد اعلام کرد و گفت: کیش ۳۱ مورد، قشم ۱۴ مورد، میناب ۱۰، بندرلنگه و حاجی آباد نیز هرکدام پنج نفر هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.