به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالحمید سعدینی ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به تقویت فعالیت سامانه بارشی در استان هرمزگان طی روزهای شنبه و یکشنبه، هفته پیش رو و احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی با توجه به حجم قابل ملاحظه بارش و رواناب‌های استان‌های همجوار، به هم استانی‌های عزیز توصیه می‌شود از قرار گیری در حریم و مجاورت رودخانه‌های فصلی خودداری کنند.

وی اضافه کرد: در زمان بارندگی‌ها به دلیل احتمال جاری شدن سیلاب باید از نزدیک شدن به رودخانه‌ها و رانندگی در مسیرهای پرخطر پرهیز شود.

سعدینی با بیان اینکه با ورود سامان بارشی پیش رو به استان انتظار رعد و برق و صاعقه وجود دارد، افزود: بنابراین از مردم می‌خواهیم از رفتن به ارتفاعات و مناطق ناایمن پرهیز کنند.

سرپرست مدیریت بحران استانداری هرمزگان، اضافه کرد: طبق هشدار دریایی اداره کل هواشناسی استان، طی روزهای ابتدایی هفته آینده شنبه ۲فروردین تا سه شنبه ۵فروردین دریا مواج خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: طبق گزارش هواشناسی استان با تأثیر سامانه‌ی ناپایدار، از روز شنبه تا ظهر یکشنبه در مناطق دریایی، وزش بادهای جنوب شرقی پیش بینی می‌شود و دریا متلاطم خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.