موسی دادی زاده سرخایی عصر جمعه با اعلام این خبر افزود: تعطیلی مدرسه ها درهمه مقاطع  تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم و پیش دبستانی ها سراسر استان در  نوبت صبح و بعدازظهر از سوی وزارت بهداشت ودرمان  اعلام شده است.
وی بیان داشت:  همه مدرسه ها و خوابگاه های دانش آموزی نیز جهت حفظ سلامت دانش آموزان و فرهنگیان شست وشو، ضدعفونی و گند زدایی شده است.
مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان یادآورشد: معلمان نیز در هفته ای که مدرسه ها تعطیل بود، از طریق گروه های واتساپی وفضای مجازی نکات آموزشی را به دانش آموزان ارایه دادند و این روند همچنان ادامه دارد.
دادی زاده ابراز داشت: ستاد کنترل وپیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا در اداره کل آموزش وپرورش هرمزگان شکل گرفته و ۲۴ نفر از کارشناسان این نهاد به همراه اعضای این ستاد درقالب ۱۲ اکیپ، روز گذشته و امروز جمعه مدارس سراسر استان را مورد ارزیابی بهداشتی قرار دادند.
وی از اولیا خواست: از فرستادن دانش آموزان بیماری که علائم سرماخوردگی، تب و استخوان درد دارند، به مدرسه خودداری کنند و غیبت آن ها موجه است.
مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان گفت: مدیران ومعلمان مدارس درصورت مشاهده بیماری در دانش آموزان، درتماس با والدین آن ها، نسبت به هدایت آنان به مراکز پزشکی اقدام کنند.

وزارت بهداشت ۳۰ بهمن ماه ابتلای ۲ شهروند قمی به ویروس کرونا را تایید کرد و اکنون به صورت روزانه آمار مبتلایان جدید را اعلام می کند؛ تاکنون ۲۴ استان کشور  درگیر این بیماری است.
آمار نهایی مبتلایان به این بیماری در ایران تا ساعت ۱۳ظهر امروز جمعه نهم اسفند ماه به ۳۸۸ نفر و موارد فوت ناشی از آن به ۳۴نفر و بهبود قطعی به ۷۳ رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.