مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش روز پنجشنبه پس از حضور در مجموعه ورزشی المپیک و دیدار با احسان حدادی تنها مدال آور المپیکی ایران در رشته دو میدانی (مقام دوم پرتاب دیسک المپیک ۲۰۱۲لندن) در جمع خبرنگاران  افزود: این جزیره شرایط لازم را برای برگزاری اردوهای ورزشی دارد و یکی از رویکردهای اصلی سازمان منطقه آزاد کیش نیز حمایت از این برنامه ها و همکاری با نهادها و متولیان ورزشی کشور است.

غلامحسین مظفری اضافه کرد: به همین منظور نوسازی و بازسازی مجموعه ورزشی المپیک در دستور کار قرار گرفته و برنامه های دیگری مانند ساخت پیست مخصوص دو و میدانی نیز در برنامه بودجه سال آینده بررسی خواهد شد.

وی همچنین در جمع اعضای اردوی تیم ملی پاراتیراندازی نیز حاضر شد و ضمن گفتگو با سرپرست و اعضای تیم در جریان روند تمرینات آنان قرار گرفت.در جریان این بازدید مربیان و وززشکاران وضعیت برگزاری اردوها و وضعیت آب و شرایط کلی جریره کیش را بسیار مطلوب ارزیابی کردند و از حمایتهای مدیر عامل  سازمان منطقه آزاد کیش، محمد تقی امیری خراسانی دبیر شورای عالی ورزش منطقه آزاد کیش و مسئولان موسسه ورزش  و تفریحات سالم این جزیره قدردانی کردند.

 همچنین غلام مظفری حسین مظفری در این بازید اظهار امیدواری کرد: با توجه به تلاش های انجام شده برای برقراری شرایط مناسب این اردو، ورزشکاران دغدغه ای جز تمرین نداشته باشند.

اردوهای ورزشکاران رشته دو و میدانی و تیراندازی برای آمادگی شرکت در المپیک ۲۰۲۰توکیو هم اکنون در کیش در حال برگزاری است.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.