به گزارش خبرنگار مهر، سعید ناجی عصر شنبه در جمع خبرنگاران گفت: از بین ۴۴ نامزد انتخاباتی در استان پنج نفر حائز اکثریت نسبی آرای شدند، احمد مرادی با ۱۶۷ هزار و ۸۴ رأی، محمد آشوری تازیانی با ۹۳ هزار و ۸۴۲ رأی و منصور آرامی با ۸۷ هزار و ۸۷۰ رأی به عنوان نمایندگان منتخب مردم در حوزه مرکزی استان معرفی شدند.

ناجی افزود: همچنین احمد جباری با کسب ۳۰ هزار و ۷۰۲ رأی در حوزه انتخابیه غرب استان به عنوان منتخب مردم این حوزه معرفی شد و در حوزه انتخابیه شرق استان نیز از آرای اخذ شده، حسین رئیسی با ۱۰۳ هزار و ۴۷۰ رأی منتخب شد.

وی با تشکر از حضور مردم هرمزگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: مردم هرمزگان بار دیگر رویدادی بزرگ را رقم زدند و بیش از ۵۲ درصد از مردم استان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کرده‌اند.

ناجی با اشاره به اینکه، طبق ماده ۶۸ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، از تاریخ انتشار آگهی انتخابات هیأت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه به مدت دو روز در محل فرمانداری‌های مرکز سه حوزه استان برای قبول شکایات آمادگی دارند، افزود: به استناد تبصره‌های ۱، ۲ و ۳ ماده مذکور کسانی که از نحوه برگزاری انتخابات شکایت داشته باشند، می‌توانند ظرف هفت روز از تاریخ اخذ رأی، شکایت مستند خود را به دبیرخانه شورای نگهبان ارائه کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی خاطرنشان کرد: شکایات باید دارای مشخصات شاکی یا شاکیان شامل نام، نام خانوادگی، نام پدر، شغل، نشانی کامل، شماره تلفن (در صورت داشتن تلفن) و اصل امضای شاکی باشد.

وی تاکید کرد: برابر قانون اگر شکایت بدون دلیل و مدرک باشد، قابل تعقیب و پیگیری خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.