مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان گفت: این مدرسه در زمینی به مساحت چهارهزار مترمربع وبا زیربنای یکهزار و ۴۷۱ مترمربع درشهرک سجادیه بندرعباس ساخته می‌شود.
موسی دادی‌زاده سرخایی روز سه شنبه درحاشیه عملیات احداث این مدرسه افزود: مدرسه پزشک دارای خانه سرایداری، سرویس بهداشتی، آزمایشگاه و نمازخانه است.
وی ابرازداشت: صنایع، دستگاه‌ها وتشکل‌هایی همچون جامعه مهندسی، جامعه حمل ونقل، جامعه وکلای هرمزگان، مووسسه‌های مالی و اعتباری، بانک‌ها وغیره با احداث فضاهای آموزشی درهرمزگان به افزایش سرانه فضاهای آموزشی وهمچنین تسهیل دسترسی آسان همه دانش آموزان به مدارس کمک می‌کنند.
مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان اظهارداشت: همچنین ساخت وساز مدرسه توسط دستگاه‌ها ونهادها موجب دستیابی دستگاه تعلیم وتربیت استان به اهداف سند تحول بنیادین آموزش وپرورش که همانا افزایش پوشش تحصیلی وارتقای سطح کیفی آموزشی است، می‌شود.
ساخت ۲۰۰ مدرسه در استان هرمزگان طبق دستور استاندار و تفاهم نامه ایجادشده با مشارکت صنایع، خیران و نوسازی مدارس از سال گذشته آغازشده که تاکنون تعدادی از این مدارس ساخته شده وتعدادی نیز درحال ساخت است.
ساخت ۵۰ مدرسه در استان هرمزگان با مشارکت صنایع و شرکت‌های بزرگ  انجام می شود که در این راستا تفاهم نامه بسته شده و این مدرسه‌ها در مقطع متوسه اول و دوم است.
 ۶۵۰ مدرسه غیراستاندارد و تخریبی در استان هرمزگان وجود دارد که ۲۲۰ مدرسه به طور کامل تخریبی و ۴۳۰ مدرسه نیز نیاز به مقام سازی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.